Sofie

hallo,
ik ben Sofie Verbeke, ik woon in Wevelgem en ben 18 jaar geworden op 6 augustus.
mijn hobby's zijn atletiek en weggaan met vrienden.
Sinds meer dan 1 jaar ben ik al samen met Diego.

In het secundair onderwijs studeerde ik lichamelijke opvoeding, maar daar wilde ik niet in verder doen.
Lesgeven was mijn ding niet maar dansles geven aan personen met een beperking waren in die richting een toffe ervaring waardoor ik voor orthopedagogie koos.
Graag wil ik alle personen een kans geven op een gelukkig leven!

7319_165801730843_726070843_3690108_6256722_n[1].jpg

persoonlijk besluitje

De wiki was een uitdaging voor ieder van ons. Een uitdaging op verschillende gebieden, zowel op gebied van samenwerking, op gebied van computer en op gebied van geduld. Eers wist ik niet zo goed wat ik er van moest verwachten en wat ze bedoelden met een wiki. Eenmaal het einde in zicht is weet je goed genoeg wat je moet bereiken.
We moesten gebruik maken van vele codes en dat liep soms wel een fout, nu en dan had ik iets gedaan met verkeerd eindresultaat, maar je leert er wel mee werken. Ik leerde vooral goed werken met de catalogus van de bibliotheek van de katho waar we geregeld dingen moesten opzoeken. Soms was het wel eens vloeken als ik ergens geen informatie van kon vinden.
Maar ik ben blij met het eindresultaat, we hebben er goed voor gewerkt.

citaat

"een vlaamse game-industie? het lijkt een contradictie maar ze bestaat. in vlaanderen werden werden in 2006 voor 150 miljoen uro aan games verkocht. met de concoleverkoop erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan 200miljoen euro."

referentie: WYDOOGHE B, game one! we krijgen er niet genoeg van,viwta Brussel,2008.

klik hier voor de volledige publicatie

Vorige

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License