Lynn

Hallo,

Mijn naam is Lynn Vanelslander en ik zit dit jaar in het 1e jaar BaO (Bachelor in de Orthopedagogie). In het secundair onderwijs volgde ik de richting Humane Wetenschappen in Torhout. Ik woon in Houthulst en zit op kot in Kortrijk :-).
Ik ben sinds kort samen met Dieter en mijn hobby's zijn dan ook veel weg gaan met hem, film en muziek ;-).

Toen ik een bepaalde richting moest kiezen na het secundair verliep dit niet zo vlot. Ik had een tijd lang totaal geen idee van wat ik moest doen. Ik zag veel dingen zitten tot er mensen bij ons thuiskwamen. Het koppel had 10 jaar geleden een jongen uit Roemenië geadopteerd. Toen hij hier was bleek dat hij autisme had. Wanneer ik deze jongen bij ons thuis bezig zag intrigeerde me dat op één of andere manier. Vanaf dat moment wist ik dat ik iets in die richting wou gaan doen. De dag nadien speurde ik wat rond op het net en lag mijn keuze vast…

Het thema van onze wiki spreekt mij eigenlijk wel aan, niet alleen omdat het nu zo actueel is, maar ook omdat het volgens mij een probleem is van alle tijden. Soms in mindere mate en soms ook in meerdere mate, zoals nu…jammer genoeg. De economische crisis betekent voor ons allemaal wel op één of andere manier iets en werkloosheid is daar een belangrijk gevolg van. Daarom vind ik het interessant dat we dit thema nu al eens onder de loep kunnen nemen.

Veel plezier op onze site!!

IMGP2282.JPG

Besluitje

Met deze wiki-opdracht zijn we alweer een ervaring rijker. Het was een boeiende opdracht vooral omdat het me zo onbekend leek en ik er niet veel over wist. In het begin was het wel wat sukkelen, maar naarmate de opdracht vorderde en mits een paar vragen aan de andere groepsleden kwam alles toch inorde.

Ik heb enorm veel bijgeleerd over ICT, informatie opzoeken, correct refereren en noem maar op. Het zijn zaken die ook bij andere opleidingsonderdelen nuttig zijn.
Achteraf ben ik toch wel blij dat we deze intensieve, tijdsrovende, maar eenmaal je er mee weg kan, leuke opdracht, gekregen hebben!!!

Vorige

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License