Lien

Van harte welkom op onze site!

Hallo,
Mijn naam is Lien Vanoost en zit in het 1ste jaar Orthopedagogie.
Ik koos voor deze richting omdat de werksector mij volledig interesseert.

Ik verjaar op 01/09/1991 en ben geboren te Kortrijk. Mijn huis is gevestigd in Gullegem.

Ik ben een heel bezige bij:
Ik speel al 9 jaar volleybal en ben nu eerste jaar leidster van de Chiro. Ook ga ik graag uit en tegen een avondje op café zitten, zeg ik geen "neen". De rest van mijn tijd hang ik aan schoolwerk. Ik ga er helemaal voor! That's the spirit!

Mijn medewerkers voor deze wiki zijn: Sofie Verbeke, Sylvie Vanoost, Hanne Vanluchene, Silke Vankeirsbilck, Mélany Vauthier, Karen Vaneeckhoutte, Lynn Vanelslander en Jolien Van Rechem.
Sylvie Vanoost stelde deze site op. En met de hulp van iedereen bekomen we een top-resultaat.

Ons gekozen thema is 'werklozen'. Wij kozen voor dit thema omdat het heel uitgebreid is. Ook omdat het overal ter wereld ter sprake wordt gebracht. We hopen jullie zoveel mogelijk informatie te geven.

n1134783797_7475[1].jpg

Enjoy onze site!

Mijn persoonlijk besluit

Het was zeker de mooite waard om deze wiki te maken. Toen we eraan moesten beginnen, dacht ik: 'Wat een werk is me dat!' Maar eenmaal je over alle knoppen beheert, is het leuk om allerlei dingen uit te proberen. Ik heb tevreden dat ik nu weet hoe je pagina's op deze wiki aanmaakt, foto's erop zet, en zoveel meer. Ons onderwerp is ook heel goed gekozen! We vonden er heel veel informatie over. Ik vond het zeer interessant om deze wiki over werklozen te maken.
Ook weet ik nu heel veel bij over het thema 'werkloosheid'.
Ik ben heel tevreden over het resultaat van onze wiki! Samen met mijn teamleden hebben we er allen heel veel uren ingestoken en zo tot dit uiterst mooie resultaat gekomen!

Citaat
Klik hier voor de publicatie

Vorige

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License