Karen

Hallo,

ik ben Karen Vaneeckhoutte, 18 jaar en woonachtig in het idyllische dorpje Westouter.
Samen met mijn vader en 2 jongere zussen woon ik op een oude boerderij met een grote tuin.

Ik heb één hobby die centraal staat, en dat is chiro. Op zondagnamiddag kun je me altijd vinden tussen de keti's.
Daarnaast ga ik soms op stap met vrienden naar een gezellig café, of bekijk een film met mijn vriend.

In het secundair volgde ik de richting humane wetenschappen, en daaruit kon ik dus besluiten dat ik wel geschikt was voor de richting Orthopedagogie. Ik droom er ook van om later een goeie opvoeder/begeleider te zijn, en zo vele jongeren te kunnen helpen!

DSCN3045klein.jpg

Mijn besluit

Ik vond het wel een hele ervaring om aan deze wiki te werken. Ik heb me wel wat op de achtergrond geplaatst omdat ik niet zo handig ben met deze technologie. Een site is leuk en informatief, maar er zelf één maken is niet echt bepaald mijn ding. Met behulp van mijn collega's van deze wiki heb ik toch iets kunnen bereiken. Gelukkig namen er enkele dappere medestudenten het initiatief om deze site heel overzichtelijk te maken. Bedankt!

Citaat

"…Een Vlaamse game-industrie? Het lijkt een contradictie, maar ze bestaat. In Vlaanderen werden in 2006 voor 150 miljoen euro aan games verkocht. Met de consoleverkoop erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan 200 miljoen euro."
referentie:
WYDOOGHE B. Game on! We krijgen er niet genoeg van. Vlaams Parlement.viWTA, Dossier nr.14, 2008.

[Klik hier voor de publicatie]

Vorige

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License