Jolien

"Een Vlaamse game-industrie? Het lijkt een contradictie
maar ze bestaat. In Vlaanderen werden in 2006 voor
150 miljoen euro aan games verkocht. M et de consoleverkoop
erbij gaat het over een jaaromzet van meer dan
200 miljoen euro
."

referentie: WYDOGHE, B.. Gam on! We krijgen er niet genoeg vanitalic text. viWTA, http://cjsm.vlaanderen.be/e-cultuur/downloads/dossier_jongeren_en_gaming_viwta.pdf, 2010, 32p.

Klik hier voor volledige publicatie

Hallo,

Mijn naam is Jolien van Rechem en ik ben 18 jaar. Ik ben geboren in Gent in de maand juli. Na mij werden bij mijn thuis nog Marlies, Dries en Hanne geboren. Ik woon in Machelen waar ik ook in het lager naar school ben gegaan.
Na het lager onderwijs ben ik naar Deinze gegaan en volgde ik daar humane wetenschappen. Nu volg ik sinds dit jaar bachelor in de orthopedagogie aan het Katho te Kortrijk.
Mijn hobby's zijn Joka, Chiro en een af en toe werk ik ook mee binnen Kazou. Ik hou van gezellige avonden onder vrienden en hou van inlineskaten.
Werkloosheid is een voor mij redelijk onbekend onderwerp maar het lijkt me wel boeiend. Zeker omdat we er vroeg of laat allemaal mee kunnen te maken hebben.

Geniet van onze site!

untitled.bmp

Persoonlijk besluit:

In het begin leek alles echt chinees op deze site. Tot je eenmaal doorhad hoe het in zijn werk ging. Dan was het best wel boeiend om dingen uit te zoeken en proberen er het beste van te maken. Als ik iets echt niet vond ging ik even piepen hoe mijn mede-studenten dit hadden gedaan. Het was erg boeiend omdat dit iets is wat ik nog nooit had gedaan. Ik had ook nooit voor mogelijk geacht dat ik een site zou maken…

Bedankt voor het interessante groepswerk, mede-wiki-leden! ;-)

Vorige

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License