Hanne

Hallo,

welkom op onze spiksplinternieuwe site rond werklozen!
Mijn naam is Hanne Vanluchene en ik volg Orthopedagogie in IPSOC (klas 1BaOD). Ik ben geboren op 6 december 1991 te Kortrijk, waar ik nog steeds woon.
Chiro (knipoog) is mijn grootste hobby naast uitgaan, bij vrienden en familie zijn, snowboarden/skiën, …
Waarom ik voor de richting Orthopedagogie koos kan ik niet concreet uitleggen. Ik wist wel al lang dat ik in de sociale sector wil werken.
En alleen al mijn 5e -en 6e jaar Jeugd-en Gehandicaptenzorg bevestigden mijn keuze!

Hetgeen mij interesseert rond het onderwerp werklozen is dat dit een alledaagse problematiek is waar ik zelf ook mee in aanraking kan komen. Zowel in het werkveld als in mijn persoonlijke situatie.. Hoe je daarmee omgaat vind ik heel belangrijk om weten! Ik hoop dat ik bij het maken van deze wiki-site op mijn vragen een antwoord zal kunnen vinden.

DSC_0029.JPG

Mijn persoonlijk besluit…

Waar zal ik beginnen!? Zo'n wiki-site maken is niet iets wat ik elke dag zou doen en daarom zag ik er eerlijk gezegd echt tegen op…
Maar als ik nu even terugblik op dit hele gebeuren, was dit nog niet zo'n slechte ervaring! In tegendeel, als ik onze kersverse site bekijk ben ik er zelfs trots op!
Dit zou ik helemaal niet alleen gekunt hebben, gelukkig hadden we o.a Sylvie in de groep die al snel op eigen initiatief alles ging uitzoekn, met goed resultaat.
Daardoor verliep onze samenwerking ook vlotter, iedereen wou zijn deel bijdragen aan de site en dit is volgens mij goed gelukt!
Ik ben niet goed in "computeren" en helemaal niet in engels maar met alle hulp is het toch, ook bij mij, gelukt…

Hierbij wil ik iedereen bedanken uit ons 'team', het was aangenaam samenwerken!

En nu weet ik ook al wat meer van de organisaties, hulp, informatie en nog veel meer rond het onderwerp werklozen,
daar ben ik blij om! Zo kan ik, als ik er ooit nog mee in aanraking kom ( zowel in het werkveld als bij mijzelf ), even
terug kijken op onze wiki-site!

groetjes,
Hanne

Klik hier voor de volledige publicatie

Vorige

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License